i like my bed, but i'd rather be in yours

1. vad heter du? - stina josefina lindqvist

2. när är du född? - 17 maj

3. vart bor du? - snart sjungandedalen

4. familj? - pappa & storebror

5. hårfärg? - mörk brunt

6. ögonfärg? - vetintee, nämen typ grön grå

7. har du ett jobb?  - näe

8. vad spenderar du mest pengar på? - kläder

9. de värsta som hänt i år? - inte hänt nått jätte hemskt vad jag minns

10. har du gjort något för första gången i år? - Aa

11. din bästa vän heter? - linnepinne

12. är du nöjd med dig själv? - vill jag inte påstå

13. vad har du på dig just nu? - svarta carlingsjeans och klasströja

14. vem smsade dig senast? - Nån som skrev jag vunnit en iphone-.-

15. vem skrev till dig på fb senast? - vicke

16. vem pratade du med senast? -  linnea

17. vilken hemsida va du senast inne på? - tumblr, följ mig: www.stinalin.tumblr.com

18. vad sa du för mening senast? -  kommer inte ihåg #minnesomenguldfisk

19. vilken är din favorit mat? - kinamat<3<33<3<

20. vilken är din favorit tv serie? - pll

21. dricker du kaffe? -  nää usch

22. hur många kuddar sover du med? - 4

23. skulle du kunna gå på stan osminkad? - nog skulle jag, men helst inte

24. vad gör du nu? - lyssnar på musik och svarar på det här

25. vad tänker du på nu? - vad vi ska äta

26. vad lyssnar du på för musik nu? - read all about it - emeli sandé

27. min senaste kyss var.. - toppen

28. jag är.. - lat

29. jag tycker inte om .. - att städa, prov, gympa, korv, kebab småkryp osvosv

30.  jag brukar.. -  ätax)

31. jag har fobi för.. - att flyga

32. jag älskar .. -  mina nära och kära

33. om jag skulle bli underkänd på ett prov skulle jag.. -  säga att alla andra också fick dåligt på det 

34. har du brutit mot lagen någon gång? - cyklat utan hjälm moahahah

35. brukar du röka? - nopp 

36. brukar du snusa? - näe

37. knarkar  du? -  men nej:@

38. är du singel? - nä

39. puss eller kram? - pussas när man kramas
40. vad har du gjort idag? - skola, sen följde jag linnea till frissan

41. vem kysste du senast? - min finis

42. har du sovit i samma säng med en av det motsatta könet? - 

43. har du sovit i samma säng med en av samma kön? jappcheck

44. har du fått ditt hjärta krossat? - typ, ja

45. har du varit så trött på livet så du bara vill dö? - nja, tror intede

46. har du blivit dumpad? - joo 

47. brukar du tänka mycket och bekymra dig? - tyvär ja..
48. lyckotal? - 3
49. har du piercing eller tatuering? - 4 hål i öronen om det räknas:$
50. är du uttråkad? - nä det säger du inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0